Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dijous, 13 d’agost del 2020

152 dies i noves mesures


Portem 152 dies i el Vendrell és la tercera ciutat de Catalunya amb més creixement del Covid-19 en els darrers dies. Suposo que ara de mica en mica aniran prenent mesures. De moment, ja no es poden fer visites a la residència la Muntanyeta. Ara estem en el boom del turisme i tot això afecta molt al turisme i a l'economia, però primer és la salut i controlar el tema que no pas el turisme. S'ha de controlar sinó podem viure moments com els que varem viure en els passats mesos d'abril i maig.
Ahir vaig anar a la pelu i molt bé la veritat. Amb els anys cada cop tinc més cabell al cap, però a mi la veritat és que em molesta. Jo no sé com la gent pot tenir grenyes. Jo no ho podria aguantar de cap de les maneres. Quan creix una mica me' tallo. No tinc cap barber predilecte, però n'hi ha un o dos que hi confio. A mi m'agrada la perruqueria. És un dels petits plaers de la vida. Seguim en peu i ahir el Vendrell va tornar a ser notícia perquè es va cremar un solar del carrer Indústria del Vendrell i va afectar a un bloc d'habitatges del costat. Enguany no hem tingut gaires incendis perquè ha plogut molt, però no podem baixar la guardia i ja tenim prou desgràcia amb el Covid dels trons. Seguim endavant.