Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dissabte, 28 d’agost del 2021

538 dies i sovint no s'hi pensa


 

Diuen que pensem en santa Barbara quan sentim tronar, però hi ha coses que sempre hem d'estar amatents pel que pugui passar. Jo un cop mes vull donar les gràcies a la gent de l'Hospital Universitari Joan XXIII de Tarragona pel tracte que vaig tenir durant la meva estada de tres mesos a causa del Covid. Vaig fer l'altre dia una visita rutinària i vaig poder recordar espais, vistes i inclús em vaig trobar amb algun professional que em va atendre durant la meva estada. Un record molt viu que quan arribes a les seves immediacions t'ataca de cop i va passant per la teva ment un munt de records de dies passats.

Un gran centre amb molts professionals del qual els tarragonins hem d'estar ben cofois per la gran feina que fa a vegades lluny de les xarxes socials i mitjans de comunicació, però són moltes petites històries que són l'engranatge del seu dia a dia.