Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dissabte, 14 d’agost del 2021

Ja estic vacunat pel coronavirus



 Ja tenim la vacuna posada. Després de passar la covid doncs he pres aquesta mesura per evitar un possible contagi o que els efectes siguin més lleus. Molta gent jove a Calafell que avui estava obert a tothom. Hi havia molta gent  però anava tot molt ràpid. A veure si hi ha efectes secundaris. Jo crec que tothom s'hauria de vacunar. Jo he viscut l'infern de la covid, l'entubament i les ucis i la veritat que no ho recomano a ningú si es pot evitar o almenys que tot sigui més lleu. La covid és real i encara la tenim entre nosaltres. No feu el tonto que el virus no perdona i si tots no hi col·laborem no sortirem mai d'aquestes onades, Una única dosis de Pfizer. Al febrer passat vaig deixar de tenir la covid i ja em tocava, la resta de temps que vaig estar a l'hospital va ser recuperació.