Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dilluns, 8 de juliol del 2024

L'àmbit del nou gerent de la tele optimista.

 


Si és cert, segons posava la falla de la Font de la Menya i el Serrallo m'he presentat a la plaça de Gerent de la Tele Optimista.  Evidentment no m'han acceptat perquè no tinc el títol  de periodista, però òbviament m'he queixat perquè a les bases no posa que només s'hi puguin presentar persones dins l'àmbit del periodisme i la comunicació. Jo sóc filòleg i jo crec que sense paraules no hi ha comunicació. La cosa no està clara. Dels 6, presentats, jo estic exclòs i 5 han quedat per la fase final la típica entrevista subjectiva i això si han de presentar un pla d'atac del lloc de treball. Dels presentats, sospitó que només hi ha una persona del Vendrell, un altre de la comarca i la resta del sud de Roda de Berà. 

Per a més inri, en el tribunal, no hi ha ningú de la comarca, cosa peculiar si s'ha de valorar una tele local i comarcal, quan interessa. Si gent amb títols molt bonic, però ningú sap on està la plaça Tobies. Aquest és el Vendrell que volen els optimistes. Un sou d'alt càrrec amb una mica més de 44.000 euros. Un sou de merda per aquest càrrec en comparació amb altres del Centre d'Operacions Optimstes. Ens veiem. A veure si hi ha un nou capitol.