dilluns, 5 de març de 2007

Per què Lleida també és mediàtica?

Uns amics de Lleida em comentaven fa uns mesos que van veure com filmàven el nou video de Malú als voltants del carrer Blondel. Aquest fet és fruit d’un conveni entre part pública i privada perquè LLeida es convertís en una mena de plató gegant per enregistrar pel·lícules i altres productes visuals. El ressò mediàtic cada dia és més important a casa nostra per donar a conèixer els secrets més o menys amagats de les nostres contrades. Una de les persones mediàtiques que en els darrers mesos ha portat amb més empenta el nom de la ciutat arreu de la geografia espanyola ha estat Lorena Gómez, veïna de la Mariola. La flamant triunfadora de la darrera edició d’Operación Triunfo que ha vist com la seva ciutat nadiua l’ha empès fins el darrer moment per guanyar aquest popular concurs de Tele 5. Una química que ha estat possible per la gran vàlua d’aquesta jove treballadora del Zara que de ben petita havia volgut fer el seu somni realitat: cantar sobre un escenari.
Feia joia veure el caliu del pavelló de Pardinyes per animar a Lorena perquè la bona acollida la primera cita de l’Escorxador va aconsellar reunir tots els fans en un espai molt més ampli.
També vull donar l’enhorabona a les persones que han fet possible que el 24 de març s’estrini la nova gira d’OT al pavelló de Barris Nord. Lleida s’ha avocat a donar suport aquesta jove promesa feta ja realitat i aquest també és un punt més per promocionar arreu que enguany Lleida és capital de la Cultura Catalana. Hem de potenciar els actes tradicionals, però estem en una societat mediàtica que també hem de vetllar.

Publicat a la Mañana de Lleida el 11/2/2007