Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dissabte, 16 de novembre del 2013

Ofertes de la nuit calafellenca per 16 euros sopar, copa i disco

Una de les coses aparenment bones que ens ha donat la crisis ha estat la reducció de preus en alguns llocs. A Calafell entre la Sirena, Marino, The Sugar i crec que Vip's entre d'altres un pack molt econòmic per sortir de festa. Per 16 euros tens un sopar com deu mana amb cervessa, aigua, postre, cafè i iva inclòs. Després tens un cubata al bar per acabar a Vips gratis. Jo crec que és una gran oferta i és una manera de salvar els mobles en una zona que ha estat simbol de la marxa baixpenedesenca. Jo ahir vaig gaudir d'aquesta gran oferta tot just abans de la discoteca que és quan em vaig retirar. Les canes no perdonen, però realment val la pena. No sé quan durarà ni fins on arrriba, però em va sorprendre gratament. Pels més animats pagues 20 euros i tens dos cubates. Això si. abans de començar a sopar ho has de pagar en efectiu. Val la pena.