Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimarts, 9 de setembre del 2014

Un 10 pel Vendrell i un 0 per Calafell per la Diada

A Calafell, lloc de peles, han fet un llibre amb les Glosses de la Diada dels darrers 30 anys. Una contribució a Catalunya. Jo no me'l compraré perquè em pot provocar una sobredosis de catalanisme polític que em pot donar un patatus. Sembla que em comptes d'edditar els contes  guanyadors del concurs de contes o de cartes romàntiques que tindria més sortida que no pas les paraules del Felip Puig, Josep Rull, el Jané de l'Arboç, L'Olga Xirínacs i un altre convergent coom eell Villatori i altres militants d'un partit o d'un altre que segons qui mani han convidat a fer el discurs de la Diada en què tothom per uns minuts és nacionalista encara que després pacti amb el PP o amb qui faci falta pel poder. Aquest llibre a part dels fidels i dels enxufats no crec que el compri gaire gent perquè es poden salvar molts patriotes de partit. que han passat per aquest escenari. Esperem que el proper any tinguin diners pels llibres dels concursos de contes i similars no s'ho gastin amb aquestes xorrades que és millor que ho pengin per internet i a qui l'interessi ja ho veurà. Segur que no arribarà a les visites del Blog de Segur que és una institució com deu mana. 
Per altra banda, m'ha sorprès l'Ajuntament del Vendrell perquè ha portat el Víctor Merencio perquè és una persona que estima el seu país i de ben seguir que ho farà molt bé, millor que aquests folclòrics de partit de Calafell. Enhorabona el Vendrell i un zero patatero per Calafell en aquest cas. Segueix la partida.