Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimarts, 28 d’abril del 2015

Gràcies Laxen Busto, pels petits detalls

Els Laxen són una part molt important de la meva vida, no cal dir que la meva banda sonora. Som de la meva generació i anava amb el Pemi Rovirosa a classe. Al llarg de la meva vida els he seguit a vegades més que menys, però darrerament he anat a molt concerts i al seu voltant hem creat com una mena de club de fans, en el sentit més sa de la paraula, que compartim estones, converses, concerts, sopars i comentaris sobre els seus protagonistes. Són gent de casa nostra que tenen la màgia de fer-nos en els seus concert una gran teràpia on durant unes dues hores ens passen tots els mals. És fantàstic per molts motius perquè tenim un element en comú i ajuntem un parell de generacions dels que van començar  fa temps i dels nouvinguts al grup. Alguns marxen, altres vénen, però sempre estem els de sempre allí al seu costat. Hi ha gent que els apassiona el futbol, el mus o la fórmula 1. Jo sóc molt feliç amb els laxen i la seva música. A més els tenim molt més propers. L'altre dia en el concert de la Lira que el Jimmy va dedicar una cançó a la segona planta de l'Ajuntament ens va fer caure la llagrimeta a tots els qui estàvem allí. Gràcies per aquest peti però gran detall i per tants altres petits detalls al llarg dels anys.