Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 7 de setembre del 2016

El vertigen i el paper de les ulleres

Fa un parell d'anys em vaig comprar unes ulleres i em van donar unes dobles iguales. Em vaig posar unes i al cap de poc vaig començar a tenir la sensació de vertígen. A casa no, A fora de casa quan estava pel carrer o quan seia en una cadira en un espai obert, tenia la sensació que havia de caure. A vegades això era més fort i a vegades més suau, però sempre hi havia alguna cosa. Tenia que caminar molt enganxat a la paret per estar més segur i tenir un poster, paperera, tanca, senyal o barana per si de cas en un moment o altre em veia el vertígen. Hi ha moments que no podia parar de caminar i havia de moure'm o seure'm directament. Vaig anar al metge, em va dir que era vertígen i tot arreglat. Però com vaig agar l'altra parell d'ulleres que em van donar se'm va passar de cop. Ja no tinc res de res d'aquest vertígen raro. Mira que en principi eren els mateixos vidres i tot, però se m'ha passat. L'altre dia parlant amb un amic em va dir que el seu fill li havia passat igual. Doncs mira, jo aquesta no la sabia.