Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 27 de març del 2019

Enganxat al llibre de Gerard Quintana


Vaig tenir la sort d'assistir a la presentació del primer llibre de Gerard Quintana, entre el cel i la terra a la llibreria la Casa del llibre de Barcelona amb Imma Vilaresau i Laura Rosel.. Va ser una gran presentació per aquesta periodista que s'havia llegit el llibre i anava mostrant aspectes d'aquesta opera prima del cantant gironí. Ara estic immers en la lectura del llibre que m'agrada molt perquè el Gerard és un artista integral d'aquests que canta escriu i fa fotografies perquè una lectura pròpia de la realitat que vol compartir amb el seu entorn. Va ser una tarda molt especial i vaig poder parlar una mica amb un dels mites musicals de la meva adolescència. He seguit Laxen, Gossos i altres grups però els Sopa sempre havien estat diferent. Us recomano el llibre de Gerard Quintana perquè no és que una persona popular escrigui un llibre sinó que la veritat que ho fa molt bé i és com ell rebuscat amb moltes pistes, però entra molt bé i et permet recordar episodis de la nostra història recent.