Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dilluns, 23 de març del 2020

Al 1993 de popeye marina a Cartagena


Avui toca la mili. L'any 1993 i de gener fins a setembre vaig estar a la mili a Cartagena. Em va tocar un dragamines que es deia Guadiana. Jo vaig estar molt bé perquè el capità de màquines estudiava àrab i li feia classes. Estava molt bé la veritat i no tenia cap tipus d'enxufe ni jo vinc de part de... Alli al vaixell menjàvem molt bé perquè es demanava menjar per tots però tots els mandos menys els de guardia i algun penjat menjàvem a casa seva per tant ens tocava més per a tots. Enguany vaig anar a Cartagena i no té res a veure amb la que jo vaig veure el 1993. Allí s'han tirat molts milions i milions d'euros. Quan hi estava hi havia llocs on millor no anar. Ara es una ciutat moderna amb un eix comercial envejable. He posat una foto en un bar amb els colegues i la noia del bar. Ja hi ha prous militars ara per la tele. Una mica de relax.