Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 29 de març del 2020

17 anys de funcionament de l'EOI del Vendrell


Al juliol del 2003 va entrar en funcionament l'Escola Oficial d'Idiomes del Vendrell. En un principi només arribava fins a 3r. Jo vaig ser de les persones que van obrir el primer curs i a 3r vaig entrar amb l'examen que feien. En principi només havia de durar aquest primer cicle, però després ho van ampliar a 4 i 5 i 6è i tot. Ara és tot un honor i una sort tenir aquest centre al Vendrell. Fa uns 4 ó 5 anys van augmentar considerablement el preu de les matrícules i es va notar un descens important d'alumnat. Tot i aquest entrebanc el centre segueix endavant i esperem que tots n'hi treguem profit. Aquesta és una foto dolenta de la celebració del seu 10è aniversari. Em van convidar a fer un programa de ràdio i sempre m'he sentit molt ben tractat per part del seu professorat tant quan era alumne com a periodista, doncs un parell de cops han vingut a  Pas de vianants.