Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 25 de març del 2020

Natació, un club social entre corxeres


Una de les activitats que fa anys vaig començar va ser natació. Un dia de nadal allò que som quatre gats a la feina és un esmorzar de tràmit va sorgir la gran aposta: aprendre a nadar. Llavors un amic i jo ens varem apuntar en el mes de gener i cada dimarts i dijous alli al peu de la piscina. Ell va durar un parell d'anys jo encara seguiexo. Abans hi havia un parell de cursos o tres els dimarts i dijous. Amb el pas del temps es van unificant i ara només n'hi ha un els dimarts i dijous. Allí estem. Som una penya de 12 o 14 persones que amb el temps ens hem convertit en una gran família. Alguns venen, però generalment ens mantenim els de sempre. Altres marxen, però sempre queden el bon rollo. Una club de dones on generalment només estic jo en representant del genere masculí. Algun cop ha entrat algun home però no ha durat molt. Vinga seguim en peu. La meva primera monitora va ser la Mònica Ortiz. Una gran persona i professional.