Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dijous, 18 de novembre del 2021

Qui no et pren el pèl?


 

En això de les companyies telefòniques hi ha una autèntica lluita pel mercat. Hi ha moltes tècniques i tàctiques per anar trempejant la situació i pagar sempre el mìnim possible a canvi d'anar saltant d'una a l'altra, però a vegades pots perdre alguna cosa pel camí, per exemple el número. Jo sempre he estat de Movistar i em vaig cansar i vaig sucumbir a una oferta de Virgin Telco, però quan no feia ni mig any va i em pugen vint euros el preu. Llavors m'alliberen un altre cop el número i torno a Movistar perquè aquesta empresa és mes cara, però la veritat és que repon i si tens un problema fa el que pot perquè en surtis. Les altres empreses sempre tenen una cosa a là màniga que no saps per on sortiràs. Al final s'ha d'apostar pels clàssics perquè en el fons ningú dona duros a quatre pessetes. Totes et prenen el pèl, però algunes ho fan amb més estil i responen quan ho necessites.