Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

divendres, 14 de gener del 2022

Avui fa un any que va començar el meu pols a la vida




 

Avui fa tot just un any que vaig començar el meu frec a frec amb la mort. A les sis del matí  d'un 14 de gener em va venir a buscar una ambulància que em va portar a l'Hospital del Vendrell, el mateix dia doncs cap a la Uci del Joan XXIII de Tarragona, després a planta per tornar al Vendrell per acabar a Santa Teclar on em va donar l'alta sanitària definitiva tot i que encara estava controlat pel Joan XXIII. Una història que encara no ha acabat del tot perquè encara em falta una mica per estar bé del tot, però d'on vaig aconseguir l'alta un 30 d'abril. Una història que mai oblidaré i mai podré deixar de donar a les gràcies a tothom qui em va donar suport, des de la meva famílía, amics, sanitaris i un munt de gent que em va permetre tirar endavant. Va ser una aventura molt dura on moltes vegades em preguntava que he fet jo per estar aquí, però tornem a la normalitat per tirar endavant un altre cop. La veritat que vaig estar tractat molt bé per tothom i hi ha algunes persones que em va atendre que no oblidaré mai encara que sempre anaven amb els epis i em prou feines es veia el front. Seguim endavant amb aquest brindis a la vida i a seguir endavant. Gràcies a tothom, un altre cop.