Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 20 de juny del 2007

Les pizzes de la Teresita

Una de les aventatges de viure al Vendrell i prop de l'avinguda del Baix Penedès és que hi ha una xarcuteria de tracte veïnal i simpatic que ofereixen uns bons productes. Encara que en altres llocs els pugui trobar jo sempre opto per anar a comprar carn a la Teresita. Us aconsello que proveu les seves pizzes artesanals. Les podeu demanar del que volgueu i sino la tenen en pocs minuts us la serviran. Realment val la pena. Jo sóc un aficionat i encara que tinc molt proper el telepizza ho tinc molt clar on he d'anar a comprar pizzes artesanals. Costen 3 euros per unitat i una per persona és massa grossa, però per dues persones queda una mica petita. No us ho perdeu. Ja veureu com em donareu la raó.