Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

divendres, 27 de febrer del 2009

Avui faig dos anys de vida a la blogsfera

Gràcies a tots vosaltres avui compleixo dos anys de vida a la blogsfera. Jo que vaig començar per fer el tonto, resulta que m'ha agradat i encara segueixo. Gràcies per llegir-me, per comentar coses, per ajudar a tirar endavant aquesta mena de diari de bitacora de l'espai cibernètic. La veritat que ja hi estic mig enganxat, però crec que no és tan perjudicial com altres vicis. Gràcies a tots i ens llegim i per uns pocs, ens veiem.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Moltes felicitats per aquests 2 anys del Bloc. Espero poder llegirte molts anys més.
Felicitats!!!

Albert Recasens ha dit...

Felicitats i no paris!

elbosquefantasma ha dit...

Felicidades, y que cumplas muchos más

Anònim ha dit...

l'enhorabona!!!dos anys plens de histoires que explicar!! espero que ens expliquis mil coses durant dos anys mes (o més)!!!!!

Què t'anava a dir ha dit...

Moltes gràcies a tots i intentaré seguir endavant.

Bruguers ha dit...

No està gens malament. Sempre és positiu llegir comentaris i petites històries de persones, en el meu cas, que no coneixes personalment.
Per molts anys més!
Salutacions.

Gemma Urgell ha dit...

Felicitats! A continuar aixi! M'encanta seguir el dia a dia vendrellenc a través d'aquest blog

Laia Gomis ha dit...

Felicitats Miquel!!! Aquest pastís té un parell d'espelmes però s'han d'afegir moooooltes més!
Ànims, a continuar escribint que segur que ens has d'explicar motes coses.

Beatriz Durán ha dit...

Felicitats, Miquel!!! Ets un crack!