Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dijous, 14 de maig del 2009

Jaimito i Zapatero, enre un acudit i la dura realitat

He de reconèixer que el Zapatero a Madrid fins i tot em queia bé, però ja porto uns dies que cada dia estic més a prop d'un acudit que avui m'han explicat al jacuzzi. Anava un dia Zapatero perdut pel món i es troba a Jaimito i li diu: Escolta, tu ets els dels contes? Diu no Jose Luis, jo sóc els dels acudits, els dels contes ets tu, Zapatero. Aquest darrer li respon, uff¡ ja m'havia liat un altre cop. Tenim un president cada dia menys creible i ja no saps si mires amb ell o és que t'agrada perquè és la rèplica del del Polònia. A veure que passa amb tot plegat. La veritat que pel tema de la crisis no han fet gran cosa i tard i malament. Tots sabem qui mana en aquest país i val més estar a Endesa que anar de president víctima dels poders fàctics que aquests només surten a la secció d'economia i no sempre.

1 comentari:

Sonia Mirambell ha dit...

Comparteixo el teu pensament!, però al horitzó no veig cap rostre ferm com alternativa nacional ...!