Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 15 de març del 2017

El Fenomen Acheron Delacroix


Acheron Delacroix el vaig conèixer fa dos anys a la ràdio dins el meu programa Pas de Vianants que vaig entrevistar als membres d'Smile, que són la secció de màgia de la Lira. Doncs jo no el coneixia i va aparèixer amb un altre senyor. Ell em va fer un joc en directe que va ser agafar el meu anell de casat dins un candau i a base de preguntes personals vaig aconseguir la constrasenya per obrir el candau. La cosa va quedar aquí i un dia mirant la tele me'l trobo a Tele 5. Realment a mi la primera actuació em va sorprendre molt, jo fins aquest moment no havia vist res semblant. Jo crec que la primera actuació era de final i no pas d'audició. Si anava tan fort, la final podria ser apoteòsica, però clar havia de passar per la semi. Ahir va passar per la semi i li va fallar un candau. Es va posar nerviós i ja no va poder treure un altre truc. Però com passa a la vida a vegades quan ho tens tot perdut i després de no poder actuar li van donar l'oportunitat d'anar a la final. Esperem que no falli cap cosa i posi el Vendrell en el lloc que li toca perquè dóna gust mirar per aquestes cadenes nacionals i veure el Vendrell amb una cosa nova i diferent. Molta sort Acheron, sé que ho faràs molt bé i allí estarem per votar-te.