Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dijous, 25 d’abril del 2019

El proper alcalde del Vendrell

Jo crec que el proper alcalde del Vendrell serà el Kenneth perquè és l'unica formació que pot combinar quasi amb tothom i dins d'això pot treure uns resultats menys dolents que altres. També pot treure dos regidors, però jo crec que com a molt en farà quatre i amb tonteries i altres pot anar de la mà d'altres partits com el PP, Ara, hereus Cdc i tots junts poden fer una mena de govern per als propers quatre anys. Em puc equivocar del tot, però jo crec que pot anar per aquí. En seguirem parlant en les properes setmanes. Hi ha altres partits com Erc i Som Poble que poden pactar amb Si se puede, però no crec que vagin més enllà, però pot passar de tot inclús una amplia majoria de Ciutadans amb un gran resultat de Vox perquè hi ha molt fatxa suelto al Vendrell. Són simples opinions meves que no van més enllà de dir el que ara penso. Partits com el de les platges també pot pactar amb quasi tots, però no crec que en facin més de 3. Un còctel molotov en les properes  municipals.