Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimarts, 8 d’octubre del 2019

Una visita pendent al Museu de Cera de Barcelona


Fa 30 o 40 anys en el meu entorn es va munta una excursió al Museu de Cera de Barcelona a la qual jo no hi vaig poder anar, no recordo el motiu. Avui que he fet 50 anys i podia escollir m'he permès el luxe d'anar-hi amb la dona a fer una visita que tenia pendent. Pujant i baixant escales he vist que des la visita que vaig perdre fins avui no deu haver canviat gaire perquè de personatges nous no n'hi ha gaires, potser Àngel Nieto, el Princep Carles d'Anglaterra i poca cosa més. Jo em pensava que veuria el Messi, algún borbó viu, algun papa actual i ves a saber, però crec que fa anys que no fan figures noves. Ha estat distret l'aventura i ja tinc una cosa completa.Ara a per un altre repte i poc a poc anar fent ara que ja hem posat un 5 davant