Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimarts, 16 de gener del 2024

Llarga vida a la Tv3

 


Avui fa 40 anys que tenim la Tv3 d'una manera normal. Jo m'he criat amb la Tv3 tot i que també he mirat altres cadenes, però a casa la Tv3 i el Cine de Barrio eren bastant sagrades. Era la nostra cadena de referència. . He rigut molt amb Spencer i no sé com no la tornen a penjar i Plats Bruts i he plorat amb algun a de les seves sèries com Ventdelpla. Fa anys em vaig cansar del Buenafuente i no ho he recuperat. Els informatius de la tele  a vegades massa polítitzats i la meva gran periodista Laura Rosel. Llarga vida al món a través de la Tv3 i de totes coses que aniran sortint d'aquest punt de trobada.No ens podem queixar del que hem tingut. Seguirem endavant. Trobo a faltar el Pepe Rubianes, tot seria diferent.