Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimarts, 14 d’agost del 2007

A Calafell festa el primer d'agost

Fa un parell de setmanes el meu colega calafellenc: home popular sobre l'escenari, en les pàgines del Diari i darrere els micròfons de la ràdio i darrera la pantalla de televisió va sugerir una arriscada idea. Ja sabeu que parlo del Guillem Solé. Doncs ell apuntava que a Calafell calia unificar les festes que això que cada nucli fes la seva festa major no podia ser. Una festa unida que agermanés els veïns del municipi. Jo proposo que la festa local amb actes a totes les barriades de Calafell es faci el dia primer d'agost dia de les tres virtuts teologals: Fe, Esperança i Caritat. Aquest dia tot el municipi tindria una gran festa amb activitats a totes les zones. Abans, per no perdre aquest esperit de nucli es podrien les festes del barri que correspondrien a les actuals amb menys pressupost i actes. Però la fe, esperança i caritat són bones aliades per protegir el municpi si al final es decanta per aquesta data. Si mirem el calendari aquest cap de setmana no te cap nucli una festa important. Només Sant Salvador al Vendrell, però és bastant en plan turístic. Ja ho sabeu. Jo que sóc neutral ja he fet la proposta.

1 comentari:

el Mèlich ha dit...

Miquel, al meu poble déiem:

"La FE és un càntir ple,
l'ESPERANÇA un càntir sense ansa
i la CARITAT, un càntir aixafat"

Ara només falta que el Guillem (el meu amic crack)i tu, entabaneu als "animes de càntir" de Calafell amb una idea tant il.luminada com aquesta.
Que voleu que us fotin a la foguera al mig de la plaça, com a en Miquel Cervet?

Jo voto per la vostra idea. Una sola festa:
Com que no en celebro cap...
Salut!!
Mèlich