Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dijous, 3 de gener del 2008

No vull canviar a Ya.com

Són molts dies al migdia que em truca un telèfon anònim que intenta seduir-me perquè em passi a ya.com. No vull. Em nego. Els primers dies encara em dedicava a dir que no educadament, però últimament penjo tot seguit comença la cantarella de la noia de l'altra cantó. Ja sé que sóc ruc i amb telefònica pago molt més cada més. Ja sé que tindré més velocitat, però tant em fa. No vull que em molestin més cops per dir el mateix. Si algun dia vull canviar ja ho faré, però em molesta molt que tan a sovint em donin la llauna amb el mateix. Al final l'odiaré i ni m'ho arribaré a plantejar. Per favor. Em quedo amb Telefònica i no vull saber res de Ya. com. Gràcies.

6 comentaris:

marta mercader ha dit...

miquel, a mi també em truquen i són uns pesats . Jo no he tingut tanta paciència com tu i a la segona vegada els vaig penjar directament. A més sempre trquen al migdia. Aquell moment que estas relaxat després del dinar. Realment són uns pesats i jo ja els hi he agaft mania. No em truqueu més !!!!

Anònim ha dit...

jajajjaja!!! a nosaltres ens truquen els de Tele2!!! suposo que es reparteixen la geografia catalana.

Unknown ha dit...

Avui m'ha tocat a mi. Ja feia un o dos mesos que no trucaven. Tal com diu la Marta, són uns pesats.

Alfredo Valdivielso ha dit...

A mi fa dies que no hem truquen de Ya.com, reconec que al final tambe he estat una mica......bueno, bastant borde i de moment no m'han turcat, pero sospito que nomes es casualitat. Pero....ara hem truquen de....MARINA D'OR !!!!!!! Que he fet jo....no m'ho mereixo!!!La primera trucada ja va ser fulminant: Hola et truquem de MARINA... i vaig penjar directament. Crec que es "una invasio de la teva intimitat i del teu dret a fer la migdiada o no, algu comprara un apartament pèr tlf...??? Estic molt d'acord, son uns PESAAAAATSSSS !!!!!

Anònim ha dit...

soc la Maria i fa quasi dos mesos que ni tinc telefon ni l'internet funciona, l'empresa de YA.COM diu que " estan en ello" pero estic ben penjada i sense comunicacio, ja que ells mateixos m'han donat de baixa a telefonica. Quina Merdaaaaa !!!!

Anònim ha dit...

Jo ja va arribar el moment en el que els hi vaig exigir que paressin de trucar o pendria mesures legals! Era realment insoportable que cada dia truquessin de Ono, Tele2, Ya.com...

Aldric (Granollers)