Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 27 de febrer del 2008

Avui faig un any a la blogosfera

Avui fa un any que existeixo en aquest món virtual anomenat blogosfera. Inspirat en el blog de la Laia Gomis i la Marta Mercader principalment vaig voler aportar el meu granet de sorra. Ja veieu que cada dia som més. Tenim doble vida: la realitat i la virtualitat. Alguns ens coneixem en persona, altres només en una sola dimensió.
Aquest primer any d'experiència és molt gratificant. La meva intenció és seguir i anar omplint aquest altre vessant de la vida que ens envolta. Gràcies a tots per llegir-me i col·laborar i seguirem endavant que és el que importa realment.

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Enhorabona! Un any és força, he trobat un munt de blocs que han mort molt abans. Jo el vaig començar el 13 de marc, ens portem poc.
I ara... cap al segon!

el Mèlich ha dit...

Hola company Miquel.
Va dir Negrin: "Resistir es vencer"
Nosaltres som resistents. Si vencerem o no ...ja es veurà. Ell el pobre no va vèncer.
Feliç aniversari.
Bufa l'espelma virtual i beu-te una copeta de cava (Del Baix Penedès, per allò de fer casa)
a la nostra salut cibernètica.
Una abraçada,
terra i salut!!
J. Mèlich

Anònim ha dit...

Felicitats, Miquel!
I jo que m'alegro de la teva iniciativa de fa un any. Aquesta finestra als fets que aconteixen a casa nostra i la possibilitat d'expressar l'opinió és tot un regal per tots els que et seguim. Gràcies per l'esforç i endavant amb un nou any.

Què t'anava a dir ha dit...

Moltes gràcies. Aquí estarem per demostrar que el món no és com ho diu la premsa, sinó un xic diferent i que totes les coses tenen vàries òptiques sinó malament.