Tinc un parent pendent que li donin hora des del passat mes d'octubre per visitar un especialista a l'Hospital del Vendrell i encara no li han dit res de res. ¿La crisi els hi ha robat les hores que donaven i ja no en donen? No anem bé. És una campanya per promocionar la sanitat privada?
1 comentari:
Feu una reclamació a "Salut respon", telèfon 902 111 444, i us diran mes o menys aixó:
1) feu una reclamació a l'hospital o
2) feu una reclamació a la Regió Sanitària o
3) aneu a aquesta url de la web de CatSalut (https://www10.gencat.cat/pls/catsalut/cawpk400.inicia)
En un cas semblant (amb el CAP I) jo vaig fer servir la tercera opció i al cap d'una setmana m'estava trucant el responsable del CAP oferint-me solucions...
Heu de saber que les reclamacions que es facin via Regió Sanitària o via CatSalut tenen molta força...
Espero que aixó us pugui ajudar.
Publica un comentari a l'entrada