Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 29 de març del 2009

El Nespresso, un vici interessat com un altre

Ahir vaig anar a buscar càpsules de cafè Nespresso a la botiga del Boulevard Rosa del Passeig de Gràcia. La veritat és que la botita estava fins la bandera. Els treballadors la veritat és que són eficents i simpatics sense ser pesats. Cada dia hi ha més cafeteres d'aquestes per les cases, per tant també hi ha més persones que s'han acostumat a aquests sabors del cafè que la veritat és que són molt bons. Però tot això a la fi i el cap crea certa dependència, perquè tot el negoci està molt controlat i encara no he trobat ningú que s'atreveixi a fer una còpia més o menys digna. Tot passa pel tub. A mi m'agrada poc el cafè i espero no caure en aquesta temptació. M'agradaria que aquesta empresa també vengués paquets de cafè amb aquest producte, encara que no tingui el mateix gust almenys seria més econòmic i no potser no sortiria tan car com ara.

4 comentaris:

Lena ha dit...

Hola! jo tinc una maquineta a casa que, entre els descomptes i rebaixes, em va sortir per 50€!
El tema del vici,jo no prenc tots el dies però sí que estalvio perquè abans sortia amb el meu home per la tarda a pendre algun cafetó dels bons ( els de cafetera també està bé, però els del bar són diferents), però amb la crisi...la qüestió és que ara ens ho prenem a casa i per 0.50 € ( sumant el cost de la llet, aigua i energia) ja te'l prens!
Per mi ha estat una gran idea del Nespresso...altres cases tenen uns de semblants.

Becki ha dit...

Estic d'acord amb tu que el cafè Nespresso té una qualitat innegable... Però t'asseguro que no em gastaré mai els calers en una cafetera ni en les dosis de cafè... ho trobo una barbaritat innecessària. Petons!!!

Lena ha dit...

Cadascú té les seves prioritats Becki, a mi no m'agraden els bars ( alguna cafeteria sí que hi vaig), no fumo, no sóc de prendre cubates que com a mínim costen 6 €...TOT RESPECTABLE!!! És el meu caprici!!!

Becki ha dit...

Lena, i tant que si, faltaria més!!!! Només donava la meva opinió... em sembla perfecte que tu prenguis Nespresso... :)