Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dissabte, 14 de març del 2009

Els amics del Progrés tornen a sortir al Diari del Baix Penedès

Una de les novetats que hi ha en aquesta legislatura és l'aparició d'un grup d'opinió al Vendrell que s'anomenen Amics del Progrés. Fa mig any escrivien bastant a sovint cartes al Diari del Baix Penedès i ara després d'un llarg silenci han tornat a sorgir amb una crítica al superàvit de l'Ajuntament del Vendrell segons paraules del regidor d'Hisenda. Jo els vaig dir un dia que seguremant es presentarien a les properes eleccions muncipals com a llista única o dins d'una altra, però em van dir que aquesta no era la seva intenció. Jo em reafirmo en les meves teories. A veure com evoluciona la cosa. Estic content que hagin tornat a opinar públicament i espero que ho facin més a sovint. Ho anirem vetllant.

2 comentaris:

el Mèlich ha dit...

Hola Miquel.
Es pot saber qui són aquests anomenats "Amics del progrès"?
Si funcionen tan bé com el nom això promet...
Cordialment,
J. Mèlich

Què t'anava a dir ha dit...

No sé no sé per on sortiran. A veure a veure quin futur ens depararan.