Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimarts, 3 de març del 2009

L'ordinador m'ha deixat incomunicat

L'ordenador ha decidit per si sol carregar-se tots els correus que tenia guardats, les adreces electròniques. A partir d'ara hauré d'anar recopilant les adreces de la gent per poder enviar-li alguna cosa. Algunes les recordo de memòria, però les altres res de res. M'ha deixat a casa incomunicat. Hauré de refer la meva vida virtual i la meva agenda de contactes. És com si perdessins l'agenda virtual. S'ha vengat per alguna cosa.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola miquel comentar-te que potser no tot esta perdut sempre es pot intentar recuperar d'alguna manera aixi es que si vols posat en contacte amb mi i et dire que hi pots fer..... salut i espero que no sigui res........

Anònim ha dit...

Hola Kusi són coses de les noves tecnologies i del fet que fem servir menys memòria i més agendes electròniques.
Sort que a mi ja em tens fitxada

Gemma Urgell ha dit...

tranquil Miquel, no et posis nerviós, segur que s'arreglarpa!!

Teresa ha dit...

Buff, t'acompanye en el sentiment, amic. Això és una gran putada que a mi també m'ha passat algunes vegades.

Al final vaig decidir que les coses importants, a més d'estar a l'ordinador, havien d'estar en paper també, perquè el mètode tradicional no falla. Sinó mira tots els incunables que ens han arribat... De ben segur que en futur, amb tanta tecnologia, els nostres successors es perdran moltes coses de la nostra herència, perquè la informàtica té eixes coses.

Ànim!

Vilas Pipol ha dit...

Miquel no estàs sol al món! Si t'esperes uns dies potser ens podries dirigir cap a algun lloc on no existeixi ni tecnologia, ni modernitat, ni aparells electrònics... que s'espatllen... una altra setmana com aquesta i s'em fondrà el chip!

elbosquefantasma ha dit...

Dí que son problemas del directo. jejejejejej a mí también me ha dejado colgado un par de días. Cosas modernas.