Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 1 d’abril del 2009

Jo també sóc infidel a "Infidels"

L'altre dia mentre estava sopant mirava aquesta nova sèrie catalana. La veritat és que no em va atraure gaire. Potser més endavant la meva idea canviarà, però de moment no em fa el pes. Nó sé perquè però jo crec que ja tocaria fer alguna cosa diferent perquè per coses d'aquestes ja tenim les sèries tan nostrades com el Cor de la ciutat i Ventdelplà. Hauríem der fer una cosa diferent que agradés a la gent. A veure com evoluciona aquesta nova proposta. Ho intentaré demà. Però no hi veig gaires possibilitats, però ho intentaré.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi em va semblar que ho intentava però es quedava curta... que li faltava alguna cosa... com "mujeres desesperadas" però sense el toc d'humor, cosa que la feia un xic pesada

A veure com van les audiències, millor que les de la sèrie d'en Joan Pera? (imagino que no és gaire difícil perquè era infumable)

Sonia Mirambell ha dit...

Coincidim ! Es una mica més del mateix..., pendent estic de aquesta nova proposta...

Jordi Voltà ha dit...

No, una altra, no!

D'afegitó, aquesta sèrie porta les banyes com a guió central. Poc ocurrent, però el suficient morbós com per intentar-ho.

Aquí puc comentar lliurement doncs a casa diuen que no em queixi; que els esports, en general, i el futbol, en particular, encara n'omplen més d'hores (compendreu que tenen raó però...no els hi puc donar).

Sara ha dit...

No cal que facis l'esforç, aquesta sèrie no val res...no és gens creible!