Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 22 d’abril del 2009

Perdut per Sant Jordi buscant un llibre

Enguany la veritat que no sé quin llibrer comprar per Sant Jordi. Sembla que la informació que els altres anys tenies en aquests dies era més important la d'enguany. Puc comprar la darrera de Martí Gironell, però la veritat que el Pont dels Jueus no em va agradar. Una amiga m'ha proposat Donde el Corazón me lleve" de Susanna Tamaro, però la veritat que no tinc res clar. També hi ha un llibre que parla de la crisi Ninja escrit per un avi que ha sabut treure partit de tot això. Però tanta crisi ja és fa pesat i aquest és un d'aquells llibres que es regalen a qui no els llegeix, només per títol. A veure si trobo el llibre escollit. És que no sé que fer. Reconec que és una horterada seguir aquestes tradicions, però en aquest cas m'agrada i pots trobar algun llibre que realment sigui interessant perquè hi ha més per triar un remenar. A veure que faig.

3 comentaris:

Maimónides ha dit...

Es complicat trobar-ne un, tens raó... Jo no se que buscar, francament.

Sonia Mirambell ha dit...

Sé que es molt demanar, però que per demanar no quedi, professionals no som però voluntat en tenim i molta! Si pots pasat per Segur !!!!!

elbosquefantasma ha dit...

jejeje, ahí es donde está la gracia.
En perderse, entre puestos, manosear los libros mirar las contraportadas, los precios, el preguntarse si le gustará a tal o cual persona. O a nosotros mismos. y cuando encuentras el adecuado, que alegría te llevas.
Buena busqueda Miquel. Bona diada¡¡¡