Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimarts, 7 d’abril del 2009

Que prima a les botigues qualitat o preu?

Al costat de casa han obert una verduleria. L'altre dia vaig entrar vaig agafar un enciam i el vaig anar a pagar. La noia em va dir, mira al fons hi ha enciams més bons. Llavors vaig deixar el que havia agafat el seu lloc i vaig anar a la caixa que em va indicar. A l'hora de pagar li vaig preguntar com era que no tenia els enciams bons devant i els d'oferta al darrera i em va dir que la gent miraven més les ofertes que la qualitat. Llavors el que la gent vol són les ofertes i no pas la qualitat del producte. La diferència eren 40 cèntims, però sembla ser que ja és prou important.

2 comentaris:

Pipo ha dit...

Ara mateix, el que la gent vol és estalviar-se uns centims, sigui com sigui. És natural... avui deien als diaris que aquesta és la pitjor crisi viscuda des de la segona guerra mundial.

Bruguers ha dit...

A la verduleria del costat de casa meva han abaixat molt la qualitat dels productes i només una miqueta els preus. Ténen més públic per la crisi i ells guanyen més.
M'ho ha dit el mateix botiguer al preguntar-li, precissament, per uns enciams.
Tot plegat... picaresca i qui paga més de compte el consumidor final.