dimecres, 28 d’octubre de 2009

La gent no llegeix a Larrsson encara que ho sembli

Tot i el que sembla, la majoria de persones de la meva enquesta no han llegit cap llibre del Stieg Larsson. La majoria dels meus lectors fan cas omís a la famosa trilogia. Una dada prou important en un estiu que s'ha vist a moltes persones llegint aquest llibres força gruixuts. El resultat ha estat 6 persones que no el llegeixen. 4 que no saben qui és i només 3 persones que han llegit la seva trilogia. No hi ha ningú que s'hagi quedat en el primer o el segon volum.

3 comentaris:

Nuria Miró ha dit...

Això pot demostrar que els qui hem contestat l'enquesta tenim criteris propis a l'hora d'escullir les nostres lectures, deixant a banda les campanyes publicitaries.

elbosquefantasma ha dit...

de acuerdo con el comentario anterior. Y me sorprende grátamente que la gente lea bestseller, yo de vez en cuando me meto uno entre pecho y espalda. Un Stephen King, por ejemplo......... .......

Beatriz Durán ha dit...

Es es te caso, la campaña publicitaria costó mucho que llegara a esta zona del planeta comparada con otras. Es más, hemos sido muchas las personas que nos enganchamos a esta historia entre líneas mucho antes de ver un anuncio en televisión o mirad si había much@s lector@s en el tren que lo leían... Mucho antes del día del libro, Navidades y demás, donde te meten muchas cosas por los ojos conscientemente, y ahí que van algunas personas.

A veces dejamos escapar historias muy buenas por ir, sistemáticamente, en contra del márketing... Y yo, que también tengo criterio propio y leo cosas MUY DISPARES, he recomendado, recomiendo y recomendaré esta historia por todo lo que se puede leer entre líneas.

P.d: de todo se puede aprender, ¿no?