Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

divendres, 9 de novembre del 2012

Vaga o no vaga pel dia 14 N

Un dels dilemes de molta gent o almenys d'alguna és fer o no fer vaga el proper dia 14. Jo crec que tothom tothom hauria de fer vaga, però la realitat és que només uns pocs van vaga. On estic jo un 5%. O sigui un nivells ínfims. Si tothom parés jo també faria el mateix, però clar només pares uns quants i la resta continua igual. El problema és que molta gent arriba més que just al dia 30 i llavors jo entenc perfectament que no faci vaga, perquè avui en dia primer és la teca bàsica i després són els ideals. Potser és trista aquesta visió però les coses són així. Jo estic d'acord en fer vaga i en els seus motius però les meves obligacions i la meva situació econòmica no em permet fet vaga. És un luxe. Hi ha altres maneres de prostesta com a través dels mitjans de comunicació. Plantar-se tots de negre en un acte públic i mil coses més que també poden aconseguir les nostres fites. El problema de tot és que no hi ha diners, ni aquí ni a Madrid, ni Berlin. Com que no hi ha diners a tot arreu retallen. Moltes empreses que poden mantenir el seu ritme normal en un dia de vaga a fi de comptes si algú fa vaga li fa un favor perquè tot això que s'estalvia. Aquesta és la meva conclusió criticable com totes les altres, però és el que jo penso.