Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dilluns, 27 de febrer del 2023

16 anys de blog, gràcies a tothom

 

Portem 16 anys  i com si fos ahir amb ganes d'anar omplint i explicant cosetes que em passen pel cap i com no tinc ni germans ni fills només em queda via expiatòria per explicar a tothom una mica del que passa per dins.A vegades hi ha més ganes, a vegades menys, però això es com la vida que vas a diferents ritmes i no es bo sempre anar a la mateixa velocitat sinó has de pujar i baixar el pedal del gas.

Seguim endavant amb unes eleccions municipals que seran una merda amb un oposició fens recessos espirtiuals i un optimisme cansino que rebossa per tots els cantons de la realitat. Apaga i endavant i gràcies per llegir-.me. No arreglarem el món, però almenys podrem entendre que ens està passant. Gràcies per estar sempre al peu del canó. Valtres feu realitat aquest blog.  Si el Partit del Soriano Censurador no em deixa fer ràdio deu ser per alguna cosa.Algú ho deu llegir. Salut i us convido a unes braves i sempre ben amunt com el campanar del meu poble.