dimecres, 14 de maig del 2025

Mètodes verticals en el personal de Tabarislandia


 

No cal ser molt llest per veure que entre el PSOE i UGT sempre hi ha hagut un amor especial, una mena de sindicat vertical d'altres temps.

En aquest parc temàtic que estem vivint ens ha volgut colar una nova de les seves estratègies cutre saltxixeres. Primer de tot hi havia una negociació entre les dues formacions que només sabien uns pocs del sindicat. la resta ni flowers.  A les darrers eleccions sindicals varen guanyar per quasi majoria que en el fons és majoria absoluta, però per això mateix s'han de mantenir les formes. Doncs res el partit i sindicat vertical negociaven a les seves i va arribar un dia que es va haver de passar pel filtre oficial de la mesa negociadora. Llavors pim pam tomalcasitos. La resta de sindicats, 4 en total on es van abstenir o van votar en contra d'alguns punts per diferents motius que ja s'ha explicat al personal. La filosofia actual es pujar amb alguns amb una mica més de salari, els que ja son molt alts. Alguns de baix pujar-los una miqueta, però tot això resppn a que des del primer moment es va establir un sistema de trams amb un seguit de normes que en alguns casos es van passar pel forro i clar només van fer el procés els pringats que no juguen a basquet per pujar pel morro. Ara dins aquesta martingala els que cobren menys els pujaran una mica quan des de fa més de 15 anys que han fet el que els hi ha donat la gana des de Nòmines i Absències. Hi ha departaments sense cap, alguns en tenen dos, alguns cobren i no ho fan i alguns no són ni tècnics i estan allí i mira mentres signin no passa res. La maquinària tira endavant.

Tot això és una mica rollo, però ja fa dies que s'han inventat una unitat de la policia a dit que està dirigida directament pel polític de torn i ara a aquests se'ls aplica un complement superir pel morro. Cllar ha passat que la resta de companys ja estan cansats de veure aquest tipus de discriminacions en un pais on tothom és igual i llavors és allò de digues de què presumeixes i et diré les teves mancances.

Un petit exemple a la poli de Tabarislandia per treballar per Nadal i cal d'any cobra un complement salarial. Però clar a la resta de personal enfermeres, gent que fa de recepcionista de la mateixa policia, no se'ls hi aplica. Estem parlant de pocs casos i d'una misèria de diners, però clar ells només somien amb uniformes i xapetes a granel. A la resta res de res. La gent està més que contenta i encara que el sindicat vertical per la seva filosofia diu si a tot la gent de gent està molt contenta. Un nombre considerable de gent de Tabarislandia està de baixa per aquestes malalties modernes que tenim ara que hi ha coses que no només és el mal d'esquena i que és molt fotut perquè hi ha situacions molt dures, però res visca les caseteros, idiada la vegueria i el Tabaris on només hi falta un partit de waterpolo, però tot arribarà. Una mica rollo, però que la gent ho sàpiga amb qui se les juga.