Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dijous, 29 de novembre del 2007

Info Catalunya: Jo no sóc tonto

Avui he anat en tren i tot just he arribat a casa m'ha caigut un exemplar de la revista gratuïta (promoció política barata) que edita la Generalitat de Catalunya i que s'anomena "Info Catalunya". A la portada d'aquest pamflet polític posa clarament "Treballem pel futur. Transports públics i equipaments socials" En plena crisis de Renfe i de les rodalies a Barcelona crec que aquesta portada és un insult a totes les persones que hem patit més o menys totes aquestes irregularitats. Si ens estan dient que els trens van bé amb aquestes quatre pàgines de colors segur que no volen guanyar les eleccions, perquè la única cosa que fan es recordar-nos que entre tots han aconseguit el que tenim i ara ho estem pagant. Per favor. Una mica de vergonya i parlem del temps que ara ja fa fred i s'han de posar les calefaccions i deixin de voler demostrar el que és un fracàs. La culpa tots plegats, perquè no ve d'ara. Però un fracàs per tots els que han passat i estan portant les regnes del tren a casa nostra. La imatge és una noia asseguda al tren escoltant música mentre mira tranquil·lament per la finestra. Potser l'han tret del cinema perquè de Barcelona no crec que sigui un bon exemple, almenys en els darrers mesos.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Mira miquel, et faré un cometari, i aquest és totalment a títol personal:

1er. La gene ha fet gran esforços per poder posar a disposició de tota la gent moltes infrastructures

2on. També ha generat quantitat de recursos a nivell d'educació, no? quantes escoles i llar d'infant havien fet els altres...?

3er. la Gene està treballant per adreçar una situació difícil en la nostra societat

I malgrat hi hagin casos com el de RENFE, que jo no estic d'acord, però s'hagués tingut que parar els rodalies ja fa temps i arranjar-lo tot bé (És la meva opinió) no és pot generalitzar i dir frases com "política barata"

I t'ho explicaré.

Jo he anat a secretaria de l'Ajuntament del Vendrell i m'han tractat com una merda i m'han fet anar 100 vegades per una xorra de paper...

I no tots els funcionaris i/o treballadors de l'Ajuntamemnt o el mateix Ajuntament és i son una merda. Perquè l'Ajuntament surt a una publicació "propers a les persones" JA JA JA....

per tant, hi ha reflexions que tu també podries fer...

ESPANTAOCELLS

Què t'anava a dir ha dit...

Hola Espantaocells. Entenc el que vols dir són punts subjectius. Tu i jo tenim raó segons com ho mirem. Ho ha fet, però no els suficients. Sobre el tema secretaria quin és el teu problema. Si vols m'ho escrius al Mail i en parlem. micapo@telefonica.net

Gràcies.