Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 14 de novembre del 2007

Una via comarcal en molt mal estat

Una de les vies comarcals que haurien en més bon estat de la comarca és la que va entre Bellvei i Santa Oliva. La veritat és que pitjor no pot estar. A Bellvei no està ni senyalitzada ni res. A més et fan donar un tomb una mica ridícul per superar un poliesportiu que hi ha allí al mig plantat. Quan creues el terme a Santa Oliva es nota molt perquè la carretera és una mica més ampla que la de Bellvei, però en pitjor estat. A veure si algú fa alguna per aquesta via que sembla que ningú la vulgui, però som molts els que cada dia l'utilitzem. No hem d'anar tots al Vendrell, també tenim el dret a anar entre pobles sense haver de passar per la capital necessàriament. Almenys que posin un cartell a Bellvei que no costa gaire.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Quanta raó tens!!!!! I ara millor a Bellveí han fet un troç peatonal que jo l'altre dia no em vaig adonar i m'ho vaig saltar. A més la gent corre molt per aquesta via i és perillos quan et trobes un cotxe en sentit contrari a tota velocitat i per aquest camí tant estret.

Anònim ha dit...

No és per portar-vos la contrària però potser no sabeu que això son camins i no vies de trànsit rodat. I que algú molt estimat per tu miquel quan era president del consell li va sortir la brillant idea d'asfaltar camins... aquest, també el que va de Llorenç a Banyeres per Casa Roja, el que va de Sta Oliva a IDADA etc..

Jo també vaig per aquí, però... és el que hi ha... no podem defensar el territori d'una manera per alguns temes... i per altres, va i fico asfalt...

Quines incoherències però la vida està plena.

QUE ARREGLIN ELS CAMINS I LES CARRETERRES DE LA COMARCA D'UNA VEGADA

Miquel continua fent camí.... ànim