Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

diumenge, 25 de maig del 2008

El nou Indiana Jones porta molta acció i fantasia

La darrera producció d'Steven Spilberg protagonitzada per Harrison Ford al final ha arribat a les nostres pantalles. Dura una miqueta més de dues hores, però durant la projecció no t'avorreixes gens encara que hi ha moltes escenes més que previsibles que et recorden altres pel·lícules de la família perquè és més del mateix. Jo us l'aconsello, però tampoc és d'aquestes coses que no et pots perdre ni molt menys. Té molts de parents semblants. La sala estava plena i la del costat crec que també. Ara per ara no hi ha cap proposta que li faci ombra. Ja ho sabeu. Una bona estona amb el Harrison Ford que pels anys que té deu ni do el que fa, encara que hi ha molta fantasia. Potser una mica massa. Però és una mica més de la línia Indiana Jones.

1 comentari:

Anònim ha dit...

A mi m'ha encantat, quan vas a veure a l'INDI ja saps que et trobaràs...... però a mi m'agrada molt, potser perquè hem crescut amb ell no?
A més em vaig passar l'estona mirant mi veia el doble, però la veritat es que per als anys que té l'home està molt , molt bé...