Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimecres, 7 de maig del 2008

A tothom li agrada el futbol?

No he vist el futbol. Aquesta tarda he anat a un bar del Vendrell i ens ha dit que ho tenien tot ocupat perquè ho reservaven pel futbol. Ho trobo molt malament que a les 8 et reservin totes les taules pels aficionats al futbol. Nosaltres que ni sabíem que en feien al final ens hem quedat perquè la noia ens ha dit que una estona si, però després era pel futbol.
No trobo gens bé que es faci aquest tipus de reserva quan tothom podem ser clients. Ja són on no tornar un altre dia. Ho sento. No m'agrada el futbol. Suposo que no sóc sol

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Exacte! Ells poden reservar injustament, i tu pots no tornar-hi. De tota manera, si haguessis estat l'únic a qui no li agrada el futbol, tampoc t'hi hauries sentit còmode, potser.

el Mèlich ha dit...

A mi, no m'agrada el futbol.
Bé, matitzaré: Només m'agrada el Barça, quan guanya i el Madrid quan perd.
Ahir, al veure el dos a cero, me'n vaig anar a dormir.
Salut!!
Mèlich

Montse ha dit...

No a mi no m'agrada el futbol, al revés, passo, perquè trobo que a través d'aquest esport, i més d'aquest partit es fomenta l'odi entre diferents maneres de pensar.
Però mentre jo feia sudokus a casa el van mirar els meus homes.

Què t'anava a dir ha dit...

Uff. Gràcies pel vostre recolzament. Hi ha vida a la galaxia.