Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimarts, 27 de maig del 2008

Els certificats de Correus del Vendrell

Una de les coses potser normals, però crec que no deixen de ser curioses és quan al Vendrell reps un avis de recepció que t'indica que el carter ha passat per casa teva i no t'ha pogut trobar. Llavors amb el paperet aquest i el dni vas a les oficines de Correus i et donen el paquetet. Doncs al Vendrell no pots anar el mateix dia que te l'han donat. Has d'anar el dia següent perquè clar fins que el carter no els el doni ells no te'l poden donar. Això s'entenia abans quan aquestes oficines de correus només obrien pels matins, però ara que fan una jornada de 8:30 a 20:30 no ho acabo d'entendre. Som moderns, però encara conservem allò que ens diferència. Ens costa tant i tant canviar.

3 comentaris:

Xavier ha dit...

els únics paquets que hi ha a correus són ells mateixos.

Beatriz Durán ha dit...

Després està quan al certificat posa que has d'anar a l'oficina de correus perquè a "tal hora" no hi eres a casa. Mires l'hora i t'adones que ni tan sols recordes haver sentit el timbre de casa mentre feies les tasques domèstiques... ¿Tenen tanta feina que ni es molesten a baixar de la moto i trucar al timbre? A mí ja m'ha passat 3 cops en un any.

Anònim ha dit...

A Calafell us superem!!!!!!!!!!!, tenim una cartera digna d'un monument, us explico el que em va passar:
" Un dia arribava a casa de treballar i em vaig trobar al meu home i al meu fill al carrer davant de casa mirant cap a dalt a la nostra façana, em vaig espantar, alguna cosa no devia anar bé!! vaig aturar el cotxe i vaig baixar ràpidament, i vaig preguntar què passa? què passa? llavors em van ensenyar un paper de correus que posava: LI HE DEIXAT UN PAQUET AL BALCÓ signat LA CARTERA!!!
Ens van estalviar anar a correos, però menys mal que el paquet no era fràgil!!!
Tinc el paper guardat perquè és original,no? però no puc parar de riure imaginant-me la cartera fent punteria al balcó amb el paquet, menys mal que no el va colar al balcó del veí, sinó hauria d'haver posat: LI HE DEIXAT UN PAQUET AL BALCÓ DEL SEU VEÍ... JA JA JA