Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dilluns, 31 de gener del 2011

EL caliu de la Festa del Tothosap


Una de les cites més importants en el calendari anual és la festa dels Tothosap del Diari del Baix Penedès. Una història diferent i on la gràcia i el bon rollo entre els diferents membres de la societat és la peça clau perquè tot vagi bé. Cada festa és diferent i cada lloc també acostuma a ser un altre. Enguany ha anat de dobles am premis per l'Helenna Arribas, el món del Hocquei, el del futbol i el Juanjo Espina. La festa que ha estat curta, no per ser més llarg ha de ser millor com alguns pensen ha valgut la pena. Enguany hem tocava donar un premi, un fet que m'ha fet molta il·lusió perquè ja fa molts anys que estic vinculat amb aquest diari i ja sóc de la família. L'any que ve una altra proposta tindrem i allí estarem per donar caliu a aquest important acte.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Doncs que voleu que us digui, jo ho vaig trobar molt fluix.

Al meu entendre falta guió, falta fil conductor i falta gràcia.

A més es van crear unes expectatives que en cap es van complir.