Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

divendres, 7 de gener del 2011

Moltes felicitats Quim,

Estic molt content que el meu paisano Quim Nin ha estat nomenat Delegat de la Generalitat a Tarragona. Des de petit que el conec i sempre hem tingut molt bona relació encara que hi hagut anys que ni ens hem vist, però sempre l'he considerat un amic. L'he vist créixer i l'he anat seguint en aquest competitiu món de la politica i la veritat que estic molt content del que fa, hi ha altres del seu partit que són uns patates, però ell jo el comparo una mica com el Jordi Jané de l'Arboç. Són persones taules que saben escoltar a la gent i entenen el que el poble vol dir. Ha picat pedra durant molts anys al meu poble, Albinyana, i coneix el que realment preocupa a la gent. La seva gestió és pragmàtica i és nota que és fill d e pagès perquè va directament al gra, a part de quan toca rizar el rizo. Li desitjo molta sort en aquesta nova etapa i jo crec que tots en sortirem beneficiats. Enhorabona amic, Quim. Molta sort en la nova etapa que t'espera.

1 comentari:

P-A ha dit...

El Quim és molt currant, cada cosa que passa al poble, el veus allà treballant, lo mateix si hi ha un incendi que si creix la riera, és una màquina.