Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dissabte, 8 de març del 2014

Gràcies a l'Hospital del Vendrell

He passat tres dies a l'Hospital del Vendrell que hauria de ser de la comarca, però aquí al Vendrell tot s'ho queden per ells, però potser algun dia a Llorenç en tindran un altre i fins i tot potser a Albinyana. A veure com evoluciona tot plegat. Jo crec que fer aquest hospital aquell lloc és un desencert i l'hagués fet en un punt més cèntric del Vendrell però aixó si que tingués bons accessos, no pas com els Mossos que estan allí al mig sitiats. L'Hospital va anar per fases fins que es va inaugurar el 4 de novembre del 2005. Ho va fer el President Maragall, un home que té una personalitat pròpia i anava fent pel món de la política fins que va entrar en una altra fase. Quan aquí es parlava de privatitzacions de la sanitat, nosaltres ja teniem Santa Tecla i el seu fill petit, hospital del Vendrell. Dirigit per l'Adserà que uns anys enrera va ser delegat de Sanitat de la Generalitat a Tarragona, en un govern de CiU a la Generalitat, un tiu que s'ho ha muntat bé. Encara hi és, crec. Llavors va agafar la dr. Arenas que visitava al CAP del Vendrell i la va fer directora d'aquest hospital. La bona dona no sap explicar quin van ser els mèrits presumtament objectius que mereix aquest honor, però la vida és així. Ja ens coneixem. 
Un dels problemes de l'hospital a part de la seva situació és la manca de pàrquing. Entre les 9 i mitja i la una i mitja aparcar allí un dia feiner és una odisea. De tant en tant pots escoltar per l'hospital que si s pot treure un cotxe que molesta. Evidentment és més fàcil que trucar als Mossos i que una grua el tregui. La multa la tindràs, però la grua no se si el podrà treure. l'Ajuntament del Vendrell va aprova una moció per ampliar el pàrquing i com tantes altres s'ha quedat en paper mullat.
Bé, jo només vull felicitar a la gent que m'ha atès tant a cirurgia com a la planta segona de l'hospital pel bon tracte rebut. Molt content de tots ells. Uns grans professionals i molt bona gent i molt humana. Realment veus que són professionals del seu i alhora tenen molt bon tracte a la gent. No vull dir noms, però estic molt content d'haver compartit aquesta experiència i com diuen els avis de l'Imserso, el menjar molt bo. 

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola Miquel,

Me n'alegro que ja estiguis a casa. Ara a recuperar-se!

També jo vaig sortir molt content del tracte de l'hospital i ho vaig escriure aquí: https://www.facebook.com/alfonso.morillas/media_set?set=a.10201186680086131.1073741851.1144335107&type=1

Per cert, també vaig fer referència al menjar, que em va semblar molt bo! ;-D

Una abraçada,

Alfons Morillas

Sonia Mirambell ha dit...

jo vaig ser 15 diez el octubre pasat i em van atendre molt be pero la meva parella que venia varies vegades al dia pel mati venia molt d'hora o no trobava ni un lloc per deixar el cotxe i al final va anar en moto fart de tenir cada dia el mateix chou

el personal molt be, i aixo que les seve situacio laboral cada dia pitjor amb tanta retallada