Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

divendres, 8 d’octubre del 2021

Avui encetem una nova volta al món





Avui dia 8 d'octubre és el meu aniversari. Ja he donat 52 voltes al sol i m'agradaria donar-ne moltes més. Aquest ha estat un any complicat perquè vaig estar 4 mesos hospitalitzat, entre Santa Tecla, Hospital del Vendrell i Joan XXIII, es en aquest darrer on vaig estar més de dos mesos a la Uci per la Covid. Hi hagut moments crítics que no tenia gens clar que superaria, però estem aquí per tirar endavant i no podré estar mai prou agraït per les mostres de suport que hem rebut durant tots aquets mesos tant d'amics, família com companys. Aquesta és la força que ens ajuda a tirar endavant un cop més. En aquesta foto estic amb els braços oberts per seguir volant per la vida, intentant superar els reptes que et va posant. Aquest és un dels meus llocs preferits al davant de la plaça del Pessebre de Sant Salvador. Moltes gràcies a tothom per les vostres energies que han sigut clau per tirar endavant. De tot cor.