Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dilluns, 23 de juny del 2008

De la manta al ventilador

El temps està boig en pocs dies hem passat de la manteta al llit al ventilador per refrescar. Enguany crec que tindrem un estiu curt. Diumenge vaig anar a la platja i l'aigua estava fresca. Al final m'hi vaig capbussar, però va costar. Si fa el tonto a mitjans d'agost enguany tindrem un estiu curt perquè ha començat aviat. Hem d'aprofitar. Ara marxo de verbena. Ens veiem a Coma-ruga amb els Strenos fins que el sol surti per sobre el mar. O yeaaaaa....

2 comentaris:

Montse ha dit...

Espero que hagi anat bé la verbena, jo vaig anar a dormir aviat, no tenia ganes de festa, però sempre m'ha agradat aquesta nit.
M'agrada l'estiu, la platja, i les estones que passem al jardí a la fresca amb la família i els amics.

Beatriz Durán ha dit...

Vaig marxar uns dies fora i aquí no s'estava tan malament. Allà, dormint amb manta i pijama d'hivern. Torno a terres catalanes i em trobo amb la xafogor propiament estival. Resultat? Encostipada...