Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dijous, 19 de juny del 2008

He sortit de la meva inocència de la Vegueria

Jo al principi era un ferm defensor de la Vegueria del Penedès. Per història, per costums, per tradicions i per moltes més raons. Però la gent em deia que anava equivocat. Aprofito aquest posit per dir que recondueixo la meva postura i crec que dependre de Vilafranca o Vilanova pel Vendrell pot ser igual o pitjor que està com ara que estem aquí al mig entre Barcelona i Tarragona, però depenent d'aquesta darrera. Hi ha gent a la comarca que hi creu, però si mai aquest invent es concreta crec que molts poden veure la llum com he fet jo. Ara per ara, si depenem d'aquestes dues comarques ho tenim molt magre. De moment ja ens han pres la tdt local digital. El que hem de fer és potenciar-nos com a comarca. Però tal com estem ara, Vilafranca em fa molta por. Com a idea ja m'està bé, però a l'hora de la veritat sortirem escaldats. Temps al temps. Visca la república Baixpendesenca d'IKEA

2 comentaris:

Xavier ha dit...

ja era hora que te n'adonessis. les gitanes del vendrell fa anys que cridem: "agafeu ben fort les cintes i balleu amb alegria, per dir que no a la punyetera vegueria". salut i república baixpendesenca, ja!

JG ha dit...

Al Vendrell us mireu mooolt el melic eh. Que us pensàveu que us donarien TDT pròpia? O és que preferíeu estar a la TDT de Tarragona? Si a Vilafranca us deixen el 50% dels continguts, a Tarragona us deixarien el 10%. A vere si us adoneu que Tarragona us exprimeix molt més que no pas ho faria Vilafranca (simplement és qüestió de dimensió i poder).
Salut!