Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dijous, 19 de juny del 2008

Sopar de piscina del curs 2007-2008


Un any més he seguit durant 9 mesos el meu curs de piscina dins el carril d'iniciació. Al costat teníem els de perfeccionament. Molts cops m'han convidat a canviar de carril, però la veritat és que aquí estic molt a gust i anar a nadar a part d'un esport és com un club d'amics i entre anar i venir parlem de tot una mica. M'ho passo molt bé. Ara a l'estiu toca anar a la platja i passejar, però a l'octubre hi tornaré. Us ho recomano. Aquí a la pisicna vella del Patronat Municipal d'Esports del Vendrell nadar és molt més que un esport. Si voleu ho podeu comprovar. Us poso una foto d'aquest curs amb monitora inclosa. Enguany hem tingut sort i ens toca la Mariana. No creu en les aletes, però tot i això és una gran monitora, una gran persona i una bona amiga de tots nosaltres.

1 comentari:

Anònim ha dit...

als miquel, mira que ensenyar el cuerpos danone ja ja ja.
tens tota la raó, jo he estat molt anys fent curset de pisicina perquè tenia por i el meu objectiu era llençar-me de cap i ho vaig aconseguir i tant.
US FELICITO a tots aquests esportistes