Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dimarts, 19 d’agost del 2008

La postal perduda de Llorenç del Penedès

Fa anys que a Llorenç tinc una molt bona amiga i cada cop que marxo de vacances li envio una postal, però aquesta mai arriba. No sé si algun carter fa col·lecció de postals, si la meva lletra li resulta inentiligible, si és pura casualitat, però la meva postal no arriba. Ja no sé que fer. Tot està correcte. Ho he comprovat diverses vegades, però res de res. Ja ho sabeu. A Llorenç del Penedès no totes les postals arriben. Ni tard ni aviat. Simplement no arriben.

1 comentari:

JG ha dit...

Ja Miquel, però per ser una mica rigurosos hauríem de veure a quants pobles no arriben les postals. Jo em pregunto: Correus funciona bé a algun poble? Mira, a Llorenç, imagina't com va el servei que l'oficina només obre de 9 a 11 del matí, ja em diràs com hem d'anar bé...