Sempre endavant

Sempre endavant
Sempre la mirada amuny

dilluns, 18 d’agost del 2008

Mamma mía. Un musical al cine.

Al final he pogut veure la versió cinematogràfica d'un dels musicals que ha triomfat a casa nostra com és Mamma Mia. És un calc del musical que vaig veure a Barcelona. Inclús en una escena els actors porten aletes i ballen. El cine és més fred que el teatre tot i això jo la recomano per a les persones que ha vist el musical i per aquelles que van arribar tard a veure'l. El temps passa força ràpid i entre la música i alguna escénica còmica el temps passa molt bé.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

dsprés d'aquesta recomanació potser la vaig a veure.. tot i així, temo que veure l'Streep fent aquest espectacle em faci trencar un mite...

Anònim ha dit...

No sóc fan d'Abba, i tampoc m'agraden els musicals però l'altre dia, al cine de poble de l'Empordà on estic de vacances, al cine de Torroella de Montgrí, per cert una vila molt interessant culturalment (amb un cinema promocionat per l'Ajuntament i amb una programació molt digna)... vaig veure el trailer i em va semblar una peli molt divertida, només per la interpretació de la Meryl Steep crec que ja val la pena passar una bona estona de vacances!!! Ei, veniu a l'Empordà que hi ha molta cosa a fer!!!
Bé, quan la vagi a veure ja us en faré cinc cèntims!!!!